actueel nieuws terugklik om pagina af te drukken


Erik van der Donk (bekend van 'Oud Geld' en 'Het Klokhuis'


Julica Marijn (radio- en TV-presentatrice)


De geluidsstudio


Boet Schouwenaar (stemacteur) en Hans van Ommen tijdens de opname van de Horeca-spot

 

Amsterdam, 7 november 2002

Startschot media-campagne "Eurolloyd" op 11 november

Op 11 november 2002 start Eurolloyd Verzekeringen haar mediacampagne met een 200-tal radiospots op de publieke zenders. Er zijn drie spots gemaakt die bij toerbeurt worden uitgezonden in de reclameblokken voor het nieuws op Radio 1, 2, 3 en 747 AM.

Met de spots wil Eurolloyd:

• De aandacht van de zakelijke consumenten vestigen op de talrijke verzekeringsproducten die Eurolloyd Verzekeringen op haar zeer uitgebreide nieuwe website heeft gezet.

• Deze consument de weg wijzen naar het intermediair dat deze producten bij Eurolloyd kan aanvragen.

• Zich optimaal profileren als dienstverlener die zich volledig richt op samenwerking met het onafhankelijke assurantie intermediair en die geen ambities heeft om zelf rechtstreeks in contact te komen met de consument.

Inmiddels hebben talrijke tussenpersonen zich als deelnemend adviseur laten opnemen in de lijst van deelnemende kantoren. Deze lijst kan door de consument worden geraadpleegd via de webpage: www.eurolloyd.nl/zoekadviseur.

Agenten van Eurolloyd die zich alsnog willen aanmelden, kunnen dat doen via de Extranet pagina van de website via formulier D-2.

Tussenpersonen die het dagelijkse nieuws willen volgen m.b.t. de verzekeringsbedrijfstak in het algemeen en deze campagne in het bijzonder, is een speciale vaste linkpagina gemaakt.